- Značky áut
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- BYD
- Cadillac
- Cenntro
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Dodge
- Dongfeng
- Donkenvoort
- DS
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GAZ
- Genesis
- Honda
- Hyundai
- Chevrolet
- Ineos
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- KIA
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lotus
- Lucid
- Man
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Moto
- Nezaradené
- NIO
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rivian
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Smart
- Ssangyong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tesla
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Videá
Peugeot 3008 ALLURE HYBRID 136 e-DSC6
Zhrnutie video recenzie auta Peugeot 3008 ALLURE HYBRID 136 e-DSC6.
Francúzske autá a odvážny dizajn idú ruka v ruke. Platí to aj v prípade nového Peugeot 3008, ktorý sa vyznačuje výrazným a moderným štýlom. Peugeot 3008 patrí svojimi rozmermi medzi modely ako Škoda Karoq a Kodiaq.
Exteriér
Nový Peugeot 3008 prešiel výraznou dizajnovou premenou. Predná maska s prepracovanými svetlometmi typu Pixel LED dodáva autu agresívny vzhľad. Celková dĺžka vozidla je 4,5 metra a rázvor dosahuje 2,7 metra.
Interiér
Interiér nového Peugeot 3008 pôsobí moderne a prémiovo. Dominuje mu veľký 21-palcový displej, ktorý je intuitívny a rýchly. Nové materiály v kabíne pôsobia kvalitne, pričom niektoré textilné prvky môžu na niekoho pôsobiť lacnejšie. Peugeot zachoval i-Cockpit s malým volantom, ktorý prináša odlišný zážitok z jazdy.
Praktickosť
Batožinový priestor ponúka objem 520 litrov, pričom sklopením zadných sedadiel sa zväčší na 1480 litrov. Kvalitné spracovanie kufra a praktické odkladacie priestory prispievajú k celkovému komfortu používania.
Jazdné vlastnosti
Podvozok Peugeot 3008 je výborne naladený a poskytuje vysoký komfort jazdy. Auto skvele filtruje nerovnosti a ponúka plynulú jazdu. Na druhej strane, v ostrých zákrutách sa prejavuje mierne plávanie.
Motor a prevodovka
Testovaný model disponoval hybridným pohonom s 1,2-litrovým trojvalcom PureTech (100 kW) doplneným o elektromotor s výkonom 15 kW. Prevodovka e-DCS6 pracuje plynule a prispieva k efektívnemu využívaniu výkonu.
Spotreba
Výrobca udáva spotrebu 5,5 l/100 km, avšak v reálnej prevádzke sa pohybuje okolo 6,5 – 7,2 l/100 km. Hybridný systém pomáha pri rozjazdoch a parkovaní, čím šetrí palivo.
Zhrnutie
- Plusy:
- Moderný a odvážny dizajn
- Komfortný podvozok
- Veľký a intuitívny infotainment
- Plynulá prevodovka
- Mínusy:
- Menej miesta na zadných sedadlách
- Vyššia reálna spotreba oproti udávanej
- Mierne plávanie v ostrých zákrutách