- Značky áut
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- BYD
- Cadillac
- Cenntro
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Dodge
- Dongfeng
- Donkenvoort
- DS
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GAZ
- Genesis
- Honda
- Hyundai
- Chevrolet
- Ineos
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- KIA
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lotus
- Lucid
- Man
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Moto
- Nezaradené
- NIO
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rivian
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Smart
- Ssangyong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tesla
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Videá
Peugeot 208
Zhrnutie video recenzie auta Peugeot 208
Dizajn a interiér
Segment malých hatchbackov je stále veľmi nabitý, čo je dobré, pretože si každý môže vybrať podľa svojich preferencií. Bývalo pravidlom, že Peugeot robí dobre jazdiace autá. Dnes tu máme Peugeot 208, tak sa poďme pozrieť, či to stále platí.
Dizajn vozidla sa mi veľmi páči. Je kompaktný, ale zároveň hravý. Interiér je skutočne originálny a pripomína kokpit stíhačky. Napriek absencii fyzických ovládačov infotainment by mohol reagovať rýchlejšie.
Pozícia za volantom
Francúzske autá majú vždy nejaké zvláštnosti, a pri Peugeote 208 je to poloha za volantom. Keď si nastavím sedačku správne, volant mi zakrýva prístrojový panel. Ak si volant upravím, aby som dobre videl na prístroje, zase si udieram koleno pri zatáčaní doprava. Je potrebné nájsť kompromis.
Priestor a komfort
Keď si predné sedadlo nastavím presne podľa seba, vzadu ostáva veľmi málo miesta. Zadné sedadlá nie sú najpriestrannejšie, čo môže byť problém pri dlhších cestách.
Motor a jazdné vlastnosti
Jednou z najväčších noviniek faceliftu je hybridná motorizácia. V podstate ide o 1,2-litrový trojvalec s novou 6-stupňovou prevodovkou s dvoma spojkami a integrovaným elektromotorom. Motor je silný najmä v nízkych a stredných otáčkach, ale vo vyšších už toho veľa neponúkne.
Zvuk trojvalca je pomerne špecifický, no v kombinácii s elektromotorom pôsobí celkom príjemne. Prevodovka nie je úplne hladká a pri rozjazdoch niekedy trochu trhne.
Celkovo
Interiér Peugeotu 208 je unikátny a volant, hoci má netradičný tvar, sa drží veľmi dobre. Auto sa správa v zákrutách ako športové vozidlo, nízka poloha sedenia a dobrá bočná opora sedadiel mu dodávajú športový nádych.
Plusy a mínusy
- Plusy:
- Štýlový dizajn
- Originálny interiér
- Hybridná technológia
- Dobré jazdné vlastnosti
- Mínusy:
- Menej miesta na zadných sedadlách
- Menej prehľadná poloha za volantom
- Prevodovka občas trhne pri rozjazdoch